said-logo

Politică de anulare și de retur

Reclamațiile efectuate cu rea-credință și/sau folosirea abuzivă a Platformei în vederea obținerii contravalorii comenzilor și a voucherelor compensatorii acordate pot atrage suspendarea sau blocarea accesului dumneavoastră la Platformă.

În cazul în care unul sau mai multe dintre preparatele comandate lipsesc din comanda livrată, veți avea dreptul la rambursarea sumei achitate pentru preparatul lipsă. Într-un astfel de caz, va trebui să transmiteți dovada prezenței preparatului lipsă pe bonul/factura fiscală, să precizați dacă pachetele au sosit sigilate și să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc).

În cazul în care livratorul nu ajunge în intervalul selectat de dumneavoastră, nu v-a fost comunicată întârzierea comenzii sau livrarea nu a fost efectuată, puteți opta pentru rambursarea sumei achitate în cazul în care ați folosit o metodă electronică de plată.

Din motive de igienă și protecție a sănătății, înlocuirile sau returnările nu sunt acceptate pentru alimentele gătite sau pentru produsele susceptibile a se deteriora rapid. Ținând cont că prin plasarea unei comenzi pe website sau la magazinul societății (la punctul de desfacere), pentru cumpărarea unor produse, comanda se va realiza exclusiv pentru dumneavoastră, cu materie primă ce se va achiziționa/ folosi exclusiv pentru realizarea comenzii dumneavoastră, TOP FOOD RESTAURANT SRL va refuza restituirea sumei achitate de către cumpărător în situația când acesta se răzgândește și dorește anularea comenzii , cu excepția anumitor situații după cum urmează:

TOP FOOD RESTAURANT SRL își rezerva dreptul de a refuza, sau de a anula, sau de a denunța unilateral, prin anunțarea clientului ( celui care a făcut comanda la produse pe website), prin notificarea acestuia prin mijloacele de contact pe care le-a pus la dispoziție (adresă de e-mail,  prin SMS, sau prin telefon) și fără îndeplinirea vreunei alte formalități prealabile și fără nici o procedură judiciară sau extrajudiciară, cum că în cazul plasării unor comenzi sau încheierii unor contracte pentru produsele care sunt afișate pe website, care, din cauza unor erori prezintă informații sau prețuri eronate sau produse pe care din motive independente de voință sau controlul societății noastre, nu le mai poate vinde sau livra cumpărătorului, sau  după caz în situațiile în care clientul nu și-a îndeplinit în mod corespunzător obligațiile.

TOP FOOD RESTAURANT SRL poate refuza orice comandă efectuată de către Cumpărător și îl va putea anunța, notifica pe acesta despre acest lucru, în oricare din următoarele cazuri: neacceptarea tranzacției de către emitentul cardului utilizatorului, eșuarea sau invalidarea tranzacției online, datele furnizate de cumpărător sunt incomplete sau incorecte,  un istoric negativ despre cumpărător, sau dacă prin livrarea comenzii, societății noastre sau partenerilor acesteia li se pot produce daune sau prejudicii de orice natură , sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată sau la orice altă situație de orice altă natură, prin care societatea noastră consideră ca anularea sau refuzarea realizării, livrării comenzii este o măsură care trebuie luată imediat.

În situația în care cumpărătorul a achitat prețul pentru unele produse sau servicii prezentate pe website și se află în situația mai sus prezentată, suma plătită de acesta vă fi returnată de către societatea noastră în maxim cinci zile lucrătoare, iar orice altă răspundere a SC TOP FOOD RESTAURANT SRL fiind exclusă.